دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 4154
تعداد نوشته ها : 12
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
محمد رضا ربيعي نژاد
21 نظر
تجزیه و تحلیل NBA 2K20 برای PS4 ، Xbox One ، Switch و PC با توجه به یادداشت اکنون آماده است. پس از مکیدن او به نیمکت ، ما او را به بازی با دادگاه که در حال حاضر شروع به گفتن بسیاری از فضایل و نقص های او (اگرچه مه آلود) بود شروع کردیم. ارباب حلقه ها در فرم برتر برگشته است.

ما  تجزیه و تحلیل خود را از NBA 2K20 برای PS4 ، Xbox One ، Switch و PC در حال پردازش ، که چند روز پیش منتشر کردیم ، با نظر نهایی خود به روز کردیم. ما وقت کافی داشته ایم که ده ها بازی انجام دهیم ، همه بلاها و حواشی بازی را بشناسیم و با توجه به قد و وزن آنها یک ارزیابی عددی قرار دهیم.

این از میکروپرداختهای فریبنده و جعبه های غارتگر معاف نیست ، اما ویژوال کانسپت ها همه چیز را در رنگ و در حاشیه ارائه کرده اند تا یک شبیه ساز کاملاً کامل را ارائه دهند که یک بار دیگر ، داشتن رقیب در ژانر برای آن دشوار خواهد بود.

NBA 2K20
بهترین تلویزیون های 4K به بهترین استفاده را از PS4 و Xbox One در نرم افزار X

نمایشنامه های جدید و بازیکنان جدید
گیم پلی زیر خط معمول از حماسه، با تغییرات جزئی در اینجا و آنجا به منعکس کننده بهتر از همیشه همه چیز را که در یک زمین بسکتبال است. مانند همیشه ، جوی استیک مناسب محوری است که سیستم virguerías در آن محور است و شامل تنظیماتی در دریبل یا نفوذ می شود ، به طوری که همه چیز حتی روان تر و معتبرتر است. مجموعه فوق العاده عمیق است و شما باید برای تسلط بر آن مهارت داشته باشید.

تازگی که خیلی از آن خوشش آمده است ، موضوع مربوط به هزینه انرژی بازیکنان است. حال ، شاخص های بسیار واضحی وجود دارد که بدانید کوششی که هر عمل به ویژه اسپرینت ها انجام می دهد ، بدست می آید و بدین ترتیب می دانید که هر بازیکن در هر لحظه چه میزان تشویقی دارد ، که این امر روی هندلینگ توپ یا درصد موفقیت آنها تأثیر دارد. در رابطه با آن ، اگر ما دیوانه شویم و بازیکن خسته شویم ، خیلی راحت است که توپ را قبل از هر حریف که از راهش بیرون بیفتد ، بریزیم. با تشکر از نوار ظاهر می شود ، ما همچنین می بینیم که وقتی بازیکن خود را متوقف کند ، تلاش خود را بهبود می بخشد. جنبه دیگری که ما آن را دوست داشتیم ، حرکات جدید بدون توپ مانند پا است.

NBA 2K20
اما بزرگترین خبر این نسخه علاوه بر این از است WNBA ، زنان را نسخه از لیگ آمریکا، که شامل دوازده تیم و حدود 140 بازیکن، یک به یک اسکن شده است. توجه به ورزش بانوان چیزی است که قبلاً کارهایی مانند FIFA و NBA Live انجام داده بود ، اما حماسه 2K هنوز از دست رفته بود. نتیجه بهتر نمی تواند باشد ، زیرا به لطف اقتباس از موتور حرکتی و گنجاندن بیش از 3000 انیمیشن شخصی ، موفق شده است ریتم و سبک بسکتبال بانوان را به خود جلب کند. پس از همه ، کنترل یکسان است ، اما نحوه اجرای اقدامات بر روی صفحه نمایش نیست.

وقتی چراغ روشن می شود
از بین همه حالت های بازی که شامل NBA 2K20 است ، مورد علاقه ما My Career است که داستان جدیدی با عنوان alter ego را که ما ایجاد می کنیم ارائه می دهد (امکان قرار دادن صورت خود ، اسکن کردن آن با برنامه رسمی بازی موبایل). به این معنا ، سیستم ایجاد از بالا به پایین دوباره تغییر یافته است که به انواع بیشتری از بازیکنان ترجمه می شود. بازی با ترکیبی از پارامترهای مختلف ، مانند توانایی (تقسیم به اتمام ، تیراندازی ، سازماندهی و دفاعیات دفاعی) ، فیزیکی (تقسیم شده به چابکی ، قدرت و عمودی) ، شکل بدن (استحکام ، تعریف شده ، جوراب زنانه ، عضلانی ، ریز) یا جمع و جور) ، قد ، وزن یا طول بال ، ما می توانیم archetypes بی شماری تولید کنیم و بسته به آنها ، عملی را انتخاب کنیم که بر آن غالب باشد (به عنوان مثال ، برای ایجاد عکس).

NBA 2K20
بسیار سپاسگزار است که از لحظه اول امکان دیدن پتانسیل هایی را که بازیکن می تواند در هر بخش قابل پخش بدست آورد یا اینکه چند نشان از هر نوع مهارت دارد ، می تواند با رسیدن به سطح خود باز کند. در حقیقت ، ما مجاز به استفاده از ترکیب انتخاب شده قبل از شروع بازی هستیم ، وانمود می کنیم که در حال حاضر در هر سطح (حتی 99) است ، تا بدانیم که می خواهیم ترکیب دیگری را دوست داشته باشیم یا ترجیح می دهیم.

پس از ایجاد این بازیکن ، زمان آن رسیده است که درگیر داستانی با عنوان "وقتی با خودت می درخشید" ، که با همکاری SpringHill Entertainment ، تهیه کننده LeBron James ساخته شده است. alter ego ما با نام مستعار "Che" (ما نمی دانیم که وی از خویشاوندان گوارا است یا اجداد والنسی دارد) ، یک بازیکن دانشگاه کهنه کار است که باید پس از تحمل ناگوار خاصی ، برای ورود به پیش نویس بجنگد. در طول صحنه بازیگرانی همچون ادریس البا (مربی ما) یا روزاریو داوسون (مربی ما) یا بازیکنان واقعی مثل خود لبران ، کمبا واکر یا اسکات پیپن شرکت می کنند. حتی کادوهای دیوانه ای مثل مارک کوبایی ، صاحب دالاس ماوریکس ، یا ژاله وایت ، با نام مستعار اروکل وجود دارد!

NBA 2K20
در حالی که تهیه این تجزیه و تحلیل از NBA 2K20 ما دوست داشتیم که چگونه برخی از موارد تحت درمان قرار می گیرند ، از جمله اینکه چگونه یک آسیب دیدگی می تواند حرفه ای یک وعده را خراب کند ، اصطکاک بین بازیکن و مربی وی ، ناسازگاری بین تمرین و رویدادهای تبلیغاتی ، ترس قبل از پیش نویس ... ارتباط با LeBron James همچنین اجازه داده است تا چهره های واقعی مانند ماوریک کارتر ، یک تاجر از نایک ، که ما را به بیرون از زمین هدایت می کند ، درست مثل نماینده ما.

اکنون ، جنبه سینمایی Mi Carrera کاملاً واضح است: خیلی بیشتر از سالهای دیگر ، در واقع. فقط در سه یا چهار ساعت می بینیم که اعتبارات ظاهر می شوند ، همزمان با اولین حضور ما در لیگ ... پس از آن ، هنوز صحنه های تعاملی وجود دارد ، اما آنها در حال حاضر از دسته بسیار کمتری برخوردار هستند ، به سختی هر سینمایی و با شخصیت های ثانویه مانند نماینده ما یا روزنامه نگاری که دنبال می کنند. به تیم ، برای تصمیم گیری در مورد حمایت مالی یا پاسخ دادن به سؤالات سرسختانه درباره بازی هایی که ما فقط بازی کرده ایم. در اصل ، تصمیم گیری در مورد حامیان مالی و تأثیر شیمی بر روی هم تیمی ها یا طرفداران این موضوع مشترک است.

NBA 2K20
ما تصور می کنیم که توسعه روایت نمی خواست در بازی قابل مداخله باشد. در حقیقت ، این موضوعی بود که قبلاً اظهار داشتیم ، به عنوان مثال ، به نمایندگی از NBA 2K16 ، که داستان آن توسط اسپایک لی نوشته شده است ... و به نظر خیلی بد بود. در آنجا ، همین اتفاق افتاد: حالت My Career ، تا آنجا که 'بازی' ، واقعاً از زمان پایان فیلمنامه شروع شد.

البته وقتی داستان تمام شود ، تصمیماتی که می گیریم فقط در جهان تأثیر دارد. به عنوان مثال ، ما ممکن است کمی بعد از شروع فصل اول درخواست انتقال را بدهیم و آن را بدون آداب و رسوم بیشتر به ما اعطا کنیم ، گویا ما قبلاً پادشاهان مامبو بودیم ، به جای تازه کارهایی که هنوز چیزی را نشان نداده اند ، بدون آنکه هیچ نوع اتفاق بیفتد. صحنه روایت ، فراتر از یک روزنامه نگار با این سوال که آیا این صحیح است که ما درخواست تغییر هوا داده ایم؟ چه چیز دیگری: وقتی به تیم جدید برسیم ... مربی همان تیم باقی خواهد ماند!

به هر حال ، قدردانی می شود که ویژوال مفاهیم همچنان هر فصل داستانی جدید را ارائه می دهد ، چیزی که تقریبا هیچ حماسه ورزشی دیگر جرات آن را ندارد. به عنوان مثال ، فیفا به مدت سه فصل حالت ال کامینو را داشت ، اما شخصیت ها یکسان بودند ، به این ترتیب که مجبور نیستند خیلی سرشان را گرم کنند . در اقساط جدید ، به طور مستقیم ، تصمیم گرفته شده است بدون آن انجام شود.

NBA 2K20
محله بسکتبال
پس از پایان بحث My Career ، El Barrio قفل می شود ، دنیای کوچک آنلاین آزاد که در آن می توانید مسابقات خیابانی یا Pro-Am (حداکثر پنج در برابر پنج) ، انجام فعالیت های مختلف یا خرید در فروشگاه ها را انجام دهید. امسال این حالت دارای خبرهایی مانند گذراندن فصول یا حضور در رویدادهای دوره ای است ، به طوری که جهان هر هفته احساس متفاوتی می کند. بنابراین ، در تاریخ های بسیار خاص (مانند هالووین یا کریسمس) مطالب خاصی وجود خواهد داشت و همچنین مینی بازی هایی مانند توپ زندان ، ترکیبی بین گلف و پرتاب دیسک ...

در ال باریو ، جایی است که زمین تمرین تیم و مهمتر از همه یک سالن ورزشی است که در آن باید تمرین های مختلفی انجام دهیم که به طور موقت پارامترهای ما را بهبود می بخشد. ده ها نفر از آنها مانند دویدن روی تردمیل ، حرکت توپ دارویی ، انجام اسکوات ... حضور آنها قدردانی می شود ، اگرچه کنترل برخی از مینی بازی ها کاملاً خشن است ، همانند گلف دیسک.

NBA 2K20
11 بهترین بازی ورزشی در همه زمان ها

یک آلبوم کروم
تیم من ، تیم نهایی نهایی NBA 2K20 ، حالت موردعلاقه دیگر ما است. در آن ، بر اساس باز کردن پاکت نامه ، رقابت در مسابقات یا برنده شدن در حراجی ، کارتهای مختلفی را از بازیکنان ، غرفه ها ، مربیان ، تخته سیاه ، لباس یا الحاقات قرارداد جمع می کنیم تا بتوانیم تیم خود را همانطور که می خواهیم تنظیم کنیم. موارد مهم ، مهمتر از همه ، بازیکنان است که سطح و نادری فزاینده ای دارند ، به طوری که به غیر از نمونه های استاندارد ، زمرد ، یاقوت کبود ، یاقوت ، آمتیست ، الماس ، الماس صورتی و کهکشان اوپال وجود دارد.

یکی از جدیدترین امسال کارت های به اصطلاح تکامل است. اینها کارت هایی هستند که بر اساس برآورده شدن اهداف مشخص ، مانند به ثمر رساندن تعداد معینی از امتیاز یا انجام تعداد معینی از همسران ، به شما امکان می دهند تا یک بازیکن خاص را بهبود بخشید.

NBA 2K20
در این حالت ، دوباره چندین حالت بازی ، بصورت آفلاین و آنلاین وجود دارد. اول ، Domination وجود دارد ، یک حالت پنج بر پنج که در آن با همه تیم های فعلی لیگ مواجه می شویم. بسته به دشواری که انتخاب کردیم ، می توانیم در هر رویداد حداکثر سه ستاره را باز کنیم و برای باز کردن قفل مورد بعدی ، حداقل در هر بخش حداقل پنج نفر الزامی است. به این معنا ، اگر ما در حداکثر سختی بازی کنیم ، حداکثر سه پاکت کارت به عنوان پاداش به ما تعلق می گیرد ، با این ضمانت که یکی از آنها یک بازیکن تکاملی فرنچایشی باشد که ما شکست داده ایم. زیرمجموعه در سه بلوک بزرگ ساخته شده است که هر کدام 33 ستاره دارند به گونه ای که اگر همه آنها را بدست آوریم از کارت های از پیش تعریف شده آبدار می گیریم.

دوم اینکه ، Challenges وجود دارد ، روشی دقیق تر در حال حاضر ، اما این مسئله در طول سال به روز خواهد شد ، زیرا شامل چالش های هفتگی است که در موقعیت های معینی با ما روبرو می شوند ، بسیاری از آنها با الهام از تاریخ لیگ (مثلاً در این در حال حاضر ، چالش هایی بر اساس مسیر Dwyane Wade وجود دارد ، زیرا این بازیکن جلد نسخه Legend Edition بازی است).

NBA 2K20
از طرف کاملاً آنلاین ، Challenges و همچنین گزینه بازی با دوستان نیز وجود دارد. علاوه بر این ، My Unlimited Team وجود دارد ، حالتی که به شما امکان می دهد با کسب 250،000 دلار جوایز قهرمانی در مسابقات را کسب کنید.

و روش دیگری برای توضیح وجود دارد ، Triple Threat ، که سه یا سه مسابقه هم بصورت آفلاین و هم آنلاین ارائه می دهد. با این حال ، طرف آفلاین ، که پیش از این ، باید با بهترین سه گانه تاریخی هر حق رای دادن روبرو شود ، هنوز فعال نشده است. ما روزها سعی کرده ایم به آن دسترسی داشته باشیم و یک کد خطا همیشه بلافاصله پرش می کند. این پیام به وب سایت رسمی بازی اشاره می کند ، جایی که می گوید برای انجام "به روز رسانی های توسعه" به طور موقت غیرفعال شده است. همه چیز نشان می دهد که باید تغییراتی در رابطه با سیستم بحث برانگیز جعبه های غارتگر که روی آن قرار دارد ، ایجاد کند ، که ما در قسمت آخر آن به تفصیل توضیح خواهیم داد.

NBA 2K20
در کنترل حق رای دادن خود
بقیه حالت های بازی NBA 2K20 موارد معمول سالهای دیگر است. ماده ای که ماده بیشتری دارد My GM است که به شما امکان می دهد وارد یک مدیر کل شوید و همه چیز مربوط به یک حق رای دادن را مدیریت کنید. بنابراین باید خواسته های مالک را در نظر بگیریم و در زمینه های مختلف تصمیم گیری کنیم: نقل و انتقالات ، پیش بینی های پیش نویس ، آموزش ، بهبود تسهیلات ، تنظیم بازاریابی در محصولات فروخته شده در غرفه ، نقل و انتقالات احتمالی به شهر دیگر ... به عنوان یک تازگی ، یک درخت مهارت وجود دارد ، بنابراین ، همانطور که در سطح خود قرار می گیریم ، گزینه های جدیدی مانند گفتگو یا سهولت بیشتر برای امضای تمدید ها را باز می کنیم. البته سیستم گفتگوها و پاسخ ها بسیار ساده است و گاهی عواقب غیرمنتظره ای را به همراه دارد.

سپس ، راه هایی وجود دارد که به آن نقطه می روند. بنابراین ، ما می توانیم علاوه بر ایجاد قهرمانی در My Online League ، فصل یا بازی پلی آف بازی کنیم. بلک تاپ نیز وجود دارد که بازی های خیابانی خود را یک بر یک ، دو برابر دو ، سه برابر سه ، چهار در برابر چهار یا پنج برابر پنج. و ، به عنوان یک سنجاقچه ، برنامه تلویزیونی تلویزیون 2K وجود دارد که فصلهای پی در پی خواهد داشت. برای مثال در مصاحبه با آنتونی دیویس ، نکات قابل پخش از سازندگان یا گفتگو با طرفداران برجسته وجود دارد.

NBA 2K20
برای همه اینها ، باید جزئیاتی از قبیل ترکیب تجهیزات جدید کلاسیک مانند Suns 2002-03 ، Wizards 2006-07 ، Trail Blazers 2009-10 ، Spurs 2013-14 ، Clippers 2013-14 یا Cavaliers را اضافه کنیم. 2016-16. علاوه بر این ، تیم هایی با بهترین بازیکنان هر دهه (60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 2000 و 2010) اضافه شده اند و 65 تیم کلاسیک پرخاشگر را ترک می کنند.

جایی که شگفت انگیز اتفاق می افتد
در مسائل بصری ، NBA 2K20 نمایش واقعی است . مهمتر از همه ، این باعث جذابیت در تفریح ​​بازیکنان می شود که به لطف جنبه هایی از قبیل خال کوبی ، عرق یا حرکات صورت ، با چراغ خود می درخشد. و این همچنین شامل بازیکنان WNBA (برای آنها مراقبت ویژه شده است ، به خصوص حرکت موها) و بازیکنان کلاسیک ، که ظاهری مشابه با فصلی دارند که از آن بدست می آیند. اما کف دست به وسیله صحنه های ویدئویی Mi Carrera الگوبرداری می شود که تقریباً به عنوان فیلم فیلمبرداری می شود.

NBA 2K20
یکی دیگر از جنبه های آناتومیکی که ما را متحیر می کند ، جنبه انیمیشن ها است. بازیکنان زیادی وجود دارند که دقیقاً مانند واقعیت حرکت می کنند . به عنوان مثال ، دوین وید ، که در بلیط های سبد خرید ، پاهای خود را در هوا همانطور که در واقعیت انجام داد ، در هوا کشیده است. نمونه دیگر این که این بخش از چه مواردی بسیار دقیق است این است که اگر از مسیر پیاده شویم و به جدول داوران ضربه بزنیم ، بازیکن به جای اینکه مانند یک دیوار نامرئی باشد که به او اجازه ندهد به جلو حرکت کند ، به آن تکیه می دهد.

نورپردازی نیز فوق العاده باورنکردنی است ، به دلیل کیاوسورو که از آن در پوست بازیکنان برخوردار است ، برای بازتاب در پارکت ... گاهی اوقات ، قبل از شروع مسابقات ، غرفه در تاریکی و با چراغ های بسیار کم نور دیده می شود و تشخیص آن دشوار است. تصویر مجازی واقعی.

NBA 2K20
جو غرفه ها نیز این است که کلاه خود را بردارید. بسته به اینکه چطور نمره می رود و با توجه به لحظه مسابقه ، هواداران کم و بیش فعال هستند: اگر در کوارتر آخر یک کراوات وجود داشته باشد ، چگونگی چرخش با تیم میزبان تکان دهنده است. و برعکس ، اگر او ضرب و شتم خود را از دست داد ، غرفه ها در دقایق آخر خالی است. این آخرین جزئیات ممکن است تأثیر قابل پخش داشته باشد. بنابراین ، هنگامی که ما بازدید کننده هستیم و یک ضربه آزاد وجود دارد ، طرفداران غرفه سعی می کنند با شلوغی با Palitroques معمولی پلاستیکی از هم متراکم شوند ، که بسته به مهارت و مزاج هر بازیکن باعث لرزش دوربین بیشتر یا کمتر می شود. با این حال ، اگر غرفه تقریباً خالی باشد ، چنین اتفاقی نخواهد افتاد: مردم متاسفم که باقی مانده اند ، فقط منتظر پایان کالواری هستند.

ذکر ویژه سزاوار بارهای مرده است ، بسیار متفاوت تر از گذشته. این انیمیشن دیگر فقط توسط افراد کلاهبردار اجرا نمی شود ، بلکه کودکان ، حیوانات خانگی با اسکیت یا استیل ، بچه هایی با دوچرخه ، آقایان معمولی که تی شرت های خود را به عموم می اندازند ، آکروباتی هایی که همسران تماشایی می سازند ...

NBA 2K20
به همین ترتیب ، ما عاشق بررسی عکس های روی شاخ هستیم که در آن با مرکز ارتباطات تماس گرفته می شود. دقیقاً مثل VAR شبح وار در بازی های فوتبال ، که عدم توجیه آن را با گفتن اینکه کد بازی از قبل می داند آیا یک بازی قانونی بوده است یا نه ، توجیه شده است ...

در طرح فنی ، ما به سختی نقاط ضعف را درک کرده ایم. در هر صورت ، ما متوجه برخی از شکستهای خاص هوش مصنوعی شده ایم ، مانند رودی گبرت تصمیم گرفت یک بازی سه گانه را در یک بازی پرتاب کند (با نتیجه فاجعه بار) یا ، گاهی اوقات ، نه همیشه عجله عکس های روی شاخ را بزنید. در برخی از تکرارهای پویا از مواردی که در طول مسابقات پرش می شوند ، دوربین ضعیف متمرکز شده و عملکرد مربوط به مزارع را نشان نمی دهد. و در منوی My GM ، کشش قاب اتفاق می افتد. اما فراتر از آن ، بازی بی عیب و نقص است.

NBA 2K20
سروانتس در برابر شکسپیر
در مورد صدا ، Sixto Miguel Serrano ، Antoni Daimiel و Jorge Quiroga به عنوان مفسران برای هشتمین فصل متوالی تکرار می شوند (لازم است یک بسته از فروشگاه دیجیتالی که مطابق با هر سیستم عامل است بارگیری کنید). این سه کار بسیار حلال را انجام می دهند ، اما یک رکود شروع به توجه می کند (در حقیقت ، هیچ اظهارنظر خاصی برای WNBA ثبت نشده است ، بنابراین ، در این حالت ، نسخه اصلی باید بله یا بله شنیده شود). آنچه در طول بازی اتفاق می افتد به روشی بیش از قابل توجه روایت می شود ، اما اگر آنها به حکایات بیشتری می گفتند تشکر می شود یا احساس دیالوگ بیشتری بین آنها وجود دارد.

شاید بزرگترین مشکل این باشد که ، اگر ما روایت را به زبان اسپانیایی انتخاب کنیم ، جزئیات بی شماری را که در نسخه اصلی انگلیسی وجود دارد ، از دست خواهیم داد ، جایی که احساس انتقال مجدد نیز در زمان های مرده یا شکستن باورنکردنی است. از یک طرف ، روزنامه نگار دیوید آلدریج وجود دارد که مصاحبه های میدانی را با بازیکنان یا مربیان انجام می دهد. از طرف دیگر ، فیلم هایی از بازیکنان ارائه می شود که در نسخه مجازی خود ، در مورد موضوعات مختلف اظهار نظر می کنند ، مانند مارک گاسول در مورد حمایت هواداران اسپانیایی زبان یا نیکولا جوکیچ صحبت می کند و توضیح می دهد که بسکتبال برای او چه معنی دارد.

NBA 2K20
به همین مناسبت ، صرف نظر از زبانی که انتخاب می کنیم ، ارنی جانسون ، کنی اسمیت و شوکل اونیل نیز بازی را پیش نمایش نمی کنند: آنها در زمان استراحت می گذارند ، اما فقط در صورت بازی به زبان انگلیسی . و با صحبت کردن از زبان شکسپیر (بخوانید همانطور که دون میگوئل د اونامونو این کار را انجام می داد) ، صداهای حالت My Career ترجمه نمی شوند ، اگرچه زیرنویس هستند.

ما نباید جلوه های صوتی را فراموش کنیم ، و باعث می شوند احساس کنیم که واقعاً در مرکز استیپلز یا باغ میدان مادیسون در حال انجام وظیفه هستیم. فریادهای فریاد عمومی ، هک کردن ، فشردن کفش یا فن هایی که زعفرانچو می نامند ، فضای مهیج به مهمانی ها می بخشد. همچنین ، موسیقی متن آهنگ که آهنگ های بسیار خوبی دارد (مورد علاقه ما "11 دقیقه" توسط Halsey و Travis Barker است) ، روی سیستم جدید شرط بندی می کنید که با آن در طول زمان با آهنگ های جدید مانند "Welcome" تا فردا "، توسط رپ اسپانیایی ناچ.

NBA 2K20
NBA 2K20 در مادرید بسته شده است که توسط آمایا والدمدورو ، ناچ و سه مفسران آنها بسته شده است

جعبه های غارت و پرداخت به برد
و اکنون ، بله ، ما با مسئله فریبنده ریزپرداخت ها و جعبه های غارت شده می رویم . ما آن را طولانی و سخت توضیح خواهیم داد ، سعی می کنیم تا حد امکان آن را روشن کنیم. یادداشت برداری در یک بازی همیشه موضوعی دشوار است ، اما وقتی موضوع کسب و کار در امتحان سقوط می کند ، موضوع از قبل جدا می شود ، هنگامی که بحث اخلاقی درباره اینکه آیا آنها در عنوانی قابل قبول یا قابل قبول نیستند یا خیر ، در یک عنوان آزاد نمی شود. -به بازی یک سرور دوست دارد که آنها از چهره هر بازی 70 یورویی حذف شوند ، اما حقیقت این است که تقریباً تمام بازی های ورزشی امروزه آنها را در بر می گیرند ، و نه فقط برای عناصر آرایشی ، بلکه برای ارتقاء پولی به برد.

بیایید به بخش هایی بپردازیم. NBA 2K20 اندکی قبل از انتشار توسط یک تریلر از حالت My Team که در آن مکانیک کازینو مانند اسلات ها ، pachinkos ها و رولت ها دیده می شد ، ابر بزرگ گرد و غبار را بلند کرد . دانستن چگونگی پاسیو به دنبال مواردی مانند Star Wars Battlefront II یا حماسه بسکتبال در خود ، به نظر باورنکردنی است که شخصی به تأیید جعبه های غارت شده با آن زیبایی شناسی ناگوار (کاملاً متناقض با Pegi +3 بازی) رضایت بخش داد ، علاوه بر این) ، اما باید توجه داشت که شما نمی توانید پول واقعی یا مجازی را برای این ماشین ها صرف کنید ، همانطور که برخی فکر می کنند.

این بازی های شانس به عنوان پاداش تصادفی ، چه در زیر حالت Triple Threat (چه جایی برای هر پیروزی به ما یک برد تعلق می گیرد) و چه در ال Barrio ، جایی که ما در چرخش رولت حق دریافت چرخش روزانه را داریم. ما تصور می کنیم تغییراتی که در حالت آفلاین Triple Threat (هنوز هم منتشر نشده) ایجاد شده است (نسخه آنلاین با pachinkos کار می کند) با هدف ریشه کن کردن این خطای روشن انجام می شود. جایی که می توانید شرط بندی کنید پول واقعی در دادگاه Pro-Am داخل محله است ، پیش بینی می کند.

NBA 2K20
به عنوان یک نقطه شروع ، باید گفت که پرداخت های خرد هنوز هم امکان پرداخت بها ، به خصوص در حالت My Team را فراهم می کنند ، زیرا این امر بستگی تا حد زیادی به خرید بسته های کارت ، حداقل در اقدامات اولیه دارد. . بنابراین ، می توانید ارزهای مجازی ، با نام مستعار VC ، را در مقادیر مختلف (5000 سکه در ازای 1.99 یورو ارزان ترین و 450،000 سکه در ازای 99.99 یورو گران ترین) بدست آورید یا از مطالب اضافی موجود در نسخه استفاده کنید. لوکس بازی (که 20 یورو بیشتر از حد استاندارد است و در بین پاداش های آن ، شامل 100،000 سکه و 50،000 امتیاز برای تیم من است). بنابراین ، در یکی از اولین بازی های آنلاین ما ، به "شیخ" برخوردیم که تیمی پر از ستاره های فوق ستاره ، چه در نیمه اول و چه روی نیمکت.

دفترچه کمتر و استعداد بیشتری دارد
حال باید عادلانه عمل کنیم و تشخیص دهیم که 2K به شکایات دو سال گذشته توجه کرده و به روشی کاملاً واضح ، نفوذ احتمالی ریزپرداختها را محدود کرده است و دادگاه بیشتری را به کسانی که نمی خواهند یک روز سخت را سپری کنند ، محکوم می کنیم. بیشتر . این هم در Mi Carrera (و هم El Barrio ، که با آن ارتباط دارد) و هم در Mi Equipo ، راه هایی که می توانند در اثر ریزگردشها زحمت بکشند مشاهده شده است (بقیه حالت ها معاف هستند).

NBA 2K20
در My Career ، باقی ماندن در مناصب بالای پیش نویس بسیار آسان تر است و تضمین حداقل حقوق 1000 سکه در هر بازی (که باید بسته به عملکرد خود سکه هایی را که به ما داده می شود اضافه کنیم. این می تواند 200 دلار دیگر باشد. -300 خیلی راحت) اگر این کار را بسیار بد انجام دهید و فقط در پایان دور دوم پیش نویس انتخاب شوید ، دستمزد فقط 500 سکه خواهد بود ، بنابراین اگر ابتدا آن را نگرفتید ، ما از شما می خواهیم که دوباره داستان را شروع کنید. این بسیار مورد استقبال قرار می گیرد ، به خصوص در ابتدای بازی ، از آنجا که با جایگزین شدن ، تنها چند دقیقه بازی (یا حتی هیچ یک) مرتع دریافت خواهید کرد.

وقتی در حال حاضر بخشی از تیم لیگ هستیم ، حامیان مختلفی با ما تماس خواهند گرفت و ما برای گفتگو با آنها مبلغی را که می خواهیم برای هر رویداد هزینه کنیم ، مذاکره خواهیم کرد. به این معنا ، آنها را می توان تقریباً 5000 سکه در هر کلوچه خراشیده ، که بیش از مقدار سخاوتمندانه است.

NBA 2K20
و آخرین منبع درآمد در شغل من وجود دارد. برای پاسخگویی به یک چالش روزانه نسبتاً ساده ، 3000 سکه دریافت می کنیم. در مورد من ، همانطور که من یک پایه امتیاز دهی ایجاد کردم ، هدف همیشه وصل کردن یک سه گانه از راه دور ، در برنامه استفان کاری است. یعنی اگر روزانه بازی را انجام دهیم و از تحقق آن نگران باشیم ، هفته ای 21000 سکه "رایگان" می گیریم.

و چیزهای بیشتری وجود دارد در داخل ال باریو ، بنایی وجود دارد که می توانیم روزی یک بار و به صورت رایگان یک رولت خوش شانس بازی کنیم. آن رولت حاوی جوایز مختلفی است و واقعاً آبدار آن وجود دارد: چند برابر کننده ای که در طی پنج ساعت بعدی سکه های دریافتی ما را دو برابر می کند. یعنی برای هر بازی My Career که بازی می کنیم ، برای مثال حداقل دستمزد 2000 سکه خواهد بود. نگاهی بیندازید که چه پنج ساعت می توانند پخش شوند ... وقتی نوبت شماست ، می خواهید "بالای قایق بروید ، من شنیدم" در بالای ریه هایم فریاد بزنید.

NBA 2K20
اما تغییر اساسی در شغل من واقعاً در راستای بهبود رفتارهای خود است. اکنون ، سکه ها فقط به سطح 85 می رسند ، که می توان آن را نسبتاً سریع بدست آورد (بسته به تعادل قوس الکتریکی ، تخمین می زنیم چیزی بیش از 200000 سکه ، تقریبا). چگونه به 99 برسید؟ این امر منحصراً به توانایی ما در بازی کردن با alter ego در آن راه یا در برادرانش El Barrio و Pro-Am بستگی دارد. در حقیقت ، حتی اگر عملکرد بد داشته باشیم حتی می توان سطح را پایین آورد ، گویی در زندگی واقعی یک بازیکن از حفره عبور می کند.

سپس ، میکروپرداختهای کاملاً لوازم جانبی فروشگاه های ال Barrio وجود دارد ، برای به دست آوردن لباس ، خال کوبی ، آرایش مو ، دوچرخه ، اسکیت بورد ... اینها در یک مدل کاملاً قابل درک قرار می گیرند ، زیرا آنها فراتر از این نیستند که پوستهای ساده که نمی دهند. هیچ مزیتی نسبت به کسی ندارد.

NBA 2K20
آهک و ماسه در تیم من
همانطور که قبلاً گفتیم ، بیشترین نفوذ ریزپرداخت در NBA 2K20 هنوز هم در تیم من است ، زیرا بسته های کارت را می توان با ارز مجازی (قبلاً با بازی یا خرید آن خریداری کردید) خریداری کرد ، تا از دقیقه 1 تیم را تضمین کنید. البته این حالت دارای نقاط به اصطلاح MT نیز می باشد که مخصوص آن هستند و مواردی هستند که به عنوان تنها شکل پرداخت در بازار حراج ها خدمت می کنند ، جایی که هر کاربر می تواند کارت های غیر کروم را به فروش برساند. ابزار این امتیازها با پول واقعی قابل خریداری نیستند بلکه باید با بازی یا دریافت آنها به عنوان جوایز تصادفی بدست بیاورید.

حال باید گفت که امسال کارتهای کارت چندان با کیفیت ذخیره نمی کنند و از لحظه اول آنها کم و بیش بازیکنان کمتری را به ما پیشنهاد می دهند. به عنوان مثال ، در عرشه استقبال ، ما توسط Tracy McGrady (نمودار تکامل سطح 80 ، که تا بهبود سطح 89 طول نکشید) ، Andrew Wggins (78) ، Thaddeus Young (78) ، Tristan Thompson (78) یا ریکی روبیو (76). کوینترو قبلاً کاملاً صالح بود ، اما با چند بازدید از خانه حراج ، ما همچنین توانستیم ری آلن ، اندرسون وارجائو و جیسون ویلیامز را به دست بیاوریم ، به لطف افرادی که مجبور به ترک مجرمانه هستند و به همین دلیل ، را می توان با قیمت های کم و بیش خریداری کرد.

NBA 2K20
به گفته این ، تیم من یک حالت با مسیری بیکران است و همچنین به بازیکن اختصاصی پاداش می دهد ، بدون آنکه مجبور شود مجبور شود او را به سمت عقب بیاندازد ، زیرا حالت های آفلاین او برای ماه ها است. به خصوص ، در Domination ، به محض اینکه می دانید چگونه بازی کنید ، تکمیل هر رویدادی با مشکل All-Star ، در حال حاضر به شما این امکان را می دهد که کارت تحول دریافت کنید که پس از آن ، می تواند بهبود یابد. البته برای خرید پخش کننده های دسته ویژه ، باید جوهر عرق کنید و ده ها ساعت را اختصاص دهید ، زیرا به تراشه هایی که با بازی بدست می آیند پرداخت می شود. به عنوان مثال ، زمردها (هر سه قطعه) و یاقوت ها (هر قطعه شش قطعه) نسبتاً ارزان هستند ، اما همه چیز پیچیده می شود تا زمانی که مجبور شوید 150 عدد برای هر الماس صورتی بپردازید و ... 750 برای هر عقیق کهکشان است!

سرانجام ، حالت My Team همچنین به ما پاداش روزانه و هفتگی می دهد که متفاوت است. آنها می توانند نقاط MT ، پاکت کارت باشند ... در میان موارد روزانه ، روزی که برای مثال یک Curry را به عنوان یک عامل رایگان دریافت کردیم ، برای 5 بازی آن را چشیده بود. در مورد هفتگی ، آنها آنها را مجبور می کنند که هفت روز متوالی وارد سیستم شوند: پس از برآورده شدن این شرط ، به ما اجازه داده می شود که چرخش را روی یک رولت بچرخانیم تا ببینیم جکپوت را می گیریم یا خیر. به عنوان مثال ، در این هفته اول ، نامه ای از استیو نش آمتیست است.

NBA 2K20
مفاهیم ویژوال ، ارباب حلقه ها
با نهایی کردن این تجزیه و تحلیل NBA 2K20 ، مشخص است که بازپرداختها و جعبه های غارت شده هنوز وجود دارند ، اما همچنین واضح است که شکایات به اثبات رسیده است (و به کار خود ادامه خواهند داد ، همانطور که با انجماد موقت حالت Triple Threat پیش بینی شده است). ) و هر دو عنصر به ویژه در حالت My Career دارای وزن بیشتری هستند. فراتر از آن ، که هر کس باید آن را مناسب ببیند ، آنچه مشخص است اینست که ما در مورد یک شبیه ساز صحبت می کنیم که هیچ رقیبی در ژانر ورزشی ندارد: برای WNBA ، برای اخبار قابل پخش که در آن قرار دارد ، برای سطح سمعی و بصری ، برای جسورانه سینمایی او ، به دلیل عمق حالت های بازی او ... بار دیگر ، بازیکنان ویژوال کانسپت همچنان به گسترش سلسله خود و فتح حلقه های قهرمان ادامه می دهند.
دسته ها :
دوشنبه بیست و نهم 7 1398
X