دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 4154
تعداد نوشته ها : 12
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
محمد رضا ربيعي نژاد
به یاد آوردن جوانی شما گاهی اوقات می تواند دردناک باشد ، به خصوص اگر جایی برای جادوگر وجود داشته باشد که دارای انگورهای بد زیادی باشد. با یکی از سریال های ترسناک ملاقات کنید که در هفته های آینده صحبت های بیشتری را ارائه می دهد.

وقتی صحبت از سری Netflix می شود ، باید امتحان کنید. آنها چیزهای زیادی را پرتاب می کنند ، به عنوان تماشاگران ، گاهی اوقات مجبور می شویم ناامیدی های واقعی را در نظر بگیریم. اما افسوس ، دوستان ، بعضی اوقات ما غافلگیر می شویم که حتی از دور هم ندیده ایم ، همانطور که در مورد سریال ماریانا وجود دارد . سری جدید ترسناک Netflix بدون سیب زمینی زیادی وارد بازار شده است ، اما کم کم همه در مورد آن صحبت می کنند.

محاکمه رایگان HBO اسپانیا

ماریان یک سریال فرانسوی است که فقط 8 فصل دارد (و اصولاً نباید بیشتر از آن داشته باشد) ، با هر کدام حدود 40 دقیقه ، و او داستان Emma ، یک نویسنده موفق و پراکنده از رمان های ترسناک را برای ما بازگو می کند. . در تمام آثار او جادوگر ماریانا به عنوان یک دشمن مشترک ظاهر می شود ، زیرا این موجود از زمان جوانی در رویاها برای او ظاهر می شود و به این ترتیب ، به نظر می رسد اما با دیدن وی جبران می شود. با این حال ، چندین نشانه از گذشته او نشان می دهد که ماریانا می تواند چیزی بیش از دید ...


هنگامی که اما به الدن ، شهر جوانی خود سفر می کند تا با دوستان قدیمی و والدینش دوباره به هم بپیوندد ، شیاطین گذشته شروع به شکل می دهند. ما چیزهای بیشتری راجع به داستان نخواهیم گفت زیرا منطقاً فیض در کشف تدریجی بدبختی های شخصیت اصلی و اسرار پیچیده اطراف اوست. از نظر منطقی ، در یک سریال که به رمز و راز کاراکترها متمرکز شده بود ، به دو ستون اصلی نیاز بود. از یک طرف بازیگر ویکتور دو بوئیس که با ایما زندگی یک شخصیت بسیار پیچیده را می بخشد: در ابتدا بد می افتد زیرا او را بسیار لبه می کند و بعد باعث می شود که ما تنش ، ترس و عصبانیت را در کنار او به روشی کاملاً همدلی تحمل کنیم.

اما ما همچنین باید کار را به عنوان کارگردان ساموئل بدین (که او هم فیلمنامه نویس هم است) برجسته کنیم ، که اپیزودهایی پر از شخصیت را امضا می کند ، قادر است ما را با برخی عکس های جسورانه مونتاژ کند ، که در آن او را به ما چاقو می دهد. هواپیماهایی با چند فریم طول ، که در آن تصاویر شوم چند لحظه به طول نمی انجامند ، اما ما در مخچه گیر کرده ایم. به این معنا ، سبک او بسیار یادآور سبک هیدئو ناکاتا ، نویسنده کتاب حلقه (دایره ) یا آب تیره است .

ماریان
به این تأثیرات مجمع ، صحنه های واقعاً شوم پیوسته است ، با شخصیت های ممتازی که برای چند ثانیه خیره می شوند ، با لبخند مکاب و چشمان خالی ، در حالی که قربانی فقیر آنها از ترس می لرزد. نورپردازی بسیار اندازه گیری شده (که در آن غم و اندوه بسیار مهم است) و موسیقی مملو از صداهای تحریف شده و صدای سایه دار به هر فصل سبکی منحصر به فرد و مشخص را نشان می دهد. به عنوان یک تماس اضافی ، انتقال بین صحنه ها از طریق برخی از صفحه های رمان ها انجام می شود که با سرعت کامل می گذرد. آنها جزئیات کوچکی هستند ، اما در کنار هم باعث می شوند که بیننده درون یک داستان بنام خودش بنویسد.

و بین این همه تنش (درهایی که به آرامی باز می شوند ، بازتاب هایی که با آنچه شخصیت ها می بینند مطابقت ندارد ، اعضای خانواده که رفتار می کنند انگار در یک خلسه قرار دارند) ، همچنین لحظات کوچکی برای سکته های طنز سیاه سیاه وجود دارد که نشان از آن دارد شخصیت گودین در این سری نتفلیکس . تماشای Emma یک کلیسا را ​​با یک قمقمه از آب مقدس و یک صلیب عظیم مانند آنچه که یک اسلحه را برای عصا حمل می کند ، ترک می کند.

ماریان
همچنین برنامه هایی متن ترانه تر ، حتی دلخراش ، لحظاتی نیز وجود دارد که بیش از همه از تنظیماتی که توسط شهر ساحلی الدن ارائه شده است تشکر می کنم . این رنگ های مایل به آبی و ملامینه تر این طعم را برای بسیاری از محصولات اروپایی دارند و در حقیقت ، بعضی اوقات ما را به یاد Dark ، یکی دیگر از تولیدات Netflix می اندازد که رتبه خوبی از طرفداران آن کسب کرده است. اگر جزء آنها نیستید ، آرام باشید: ماریان خیلی مستقیم تر و آسان تر هضم می شود ، هرچند هر از گاهی اوقات استراحت های لازم را انجام می دهد.

ماریان نتفلیکس
یکی از معدود نکات سیاه این سریال زمانی است که برای نمایش "ظاهر" های مشخص کاملاً واضح می شود ، زیرا چهره های آنها می خواهد آنقدر ملایم باشد که گاهی اوقات به دنبال غیرواقعی بودن می روند. خوشبختانه ، مجموعه چابک باعث می شود که تنش دوباره فوراً شناور شود.

آنچه مشخص است این است که کار می کند ، و خیلی خوب ، به عنوان یک سریال ترسناک  و یکی از بهترین سریال های نتفلیکس فصل است ، تا جایی که ما هیچ مشکلی برای قرار دادن آن در همان سطح با شکوه هیل هاوس نفرین نداریم. ، که مخاط بوقلمون نیست.


در اینجا ، بیش از ارواح ، موضوع جادوگران ، آیین های پنهان و شیاطین پیش می رود و با دیدن آن ، شما با لبخند رضایت به پایان می رسید ، بلکه با نیاز به پرسیدن همه: ماریانا ، آیا شما در بدن هستید از آن شخص؟
دسته ها :
دوشنبه بیست و نهم 7 1398
X