دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 4190
تعداد نوشته ها : 12
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
محمد رضا ربيعي نژاد
فوق العاده که در آن خواهیم دید Son Goku بخشی از قدرت خود را در نامک مستقر می کند . آیا او قادر خواهد بود نیروهای Ginyu را شکست دهد؟

با Dragon Ball روی DVD و Blu-ray به اینجا بروید!

حقیقت این است که برای چنین قسمت مهمی ، فاکتور هنری در فصل قبل پایان بهتری داشت. با وجود این ، صحنه های کاملاً جالب و بسیار کارگردانی وجود دارد ، چه در زمینه هواپیماها و چه در زمینه ابزار. ما شروع می کنیم


بالاخره رسید. پسر گووک در نامک است و به محض رسیدن او انرژی جنگجویان نیرومند را کشف می کند: فریزا از یک طرف ، جینیو از سوی دیگر و دوستان زخمی شده وی در افق. بنابراین، با استفاده از سرعت Kaioh کن می آید فقط در دهم دوم به عرصه که در آن پوشش گیاهی و سازمان سیا جنگ بوده اند Recoome .

اژدها توپ Z فصل 66
تجزیه و تحلیل قسمت 65 بازی Dragon Ball Z!

اژدها توپ Z فصل 66
اوضاع جدی است ، بنابراین گوکو دریغ نمی کند که به فرزندش دانه سنزو بدهد ، که در آستانه مرگ است. پس از بهبودی ، او لوبیای دیگری به کریلین می دهد ، و در کمال تعجب ، یک سوم به گیاه سبزیجات ، باعث می شود که سیانان تمام قدرت خود را بازیابی و قدرت خود را افزایش دهند. زمان توضیحی وجود ندارد ، بنابراین گوکو در یک اقدام غریزی ، دست خود را روی سر کریلین می گذارد تا همه اتفاقاتی که در این سیاره رخ داده را درک کند. ما شما را با لحظه لحظه گالری ترک می کنیم!

اژدها توپ Z فصل 66
اژدها توپ Z فصل 66
مشاهده گالری

6 تصویر

با توجه به این رفتار ، کریلان از او می پرسد که چگونه توانسته است ذهن خود را بخواند ، که گوکو پاسخ می دهد که ایده ای ندارد ، فقط می دانست که انجام چنین کاری او را رقم خواهد زد. حالا که او 100٪ از اوضاع آگاه است ، می گوید که از دشمنان مراقبت خواهد کرد ، جسارتی که Recoome اصلاً دوست ندارد. ببین چه برش آستین و سانسور نشده!

اژدها توپ Z فصل 66
در حقیقت ، Recoome به گوکو تعلیق می کند تا او را به او بدهد ، اما دومی چون هیچ چیز ناپدید نمی شود ، با امنیت و اطمینان کامل از حمله خود فرار می کند. گیاهخواری تنها کسی بوده است که با چشمان خود حرکات خود را دنبال کرده است و به وضوح شروع به دیدن می کند ، بنابراین آرامش و خلق و خوی و چنین قدرت قریب به اتفاق ، فقط می تواند ...  

اژدها توپ Z فصل 66
آیا Dragon Ball وارد دیزنی پلاس خواهد شد؟  

اژدها توپ Z فصل 66
و Recoome دوباره واکنش نشان می دهد ، با یک حمله قطعی جدید با هدف پایان دادن به چهار جنگجو! اما قبل از اجرای آن ، گوکو جلو می آید و او را از نبرد برهنه می کند. ویتا متوجه شده است که نه تنها یک گنگ ، ما با کودتایی روبرو هستیم که قدرت آن در تمام بدن Recoome گسترش یافته است و باعث شده KO کامل شود.  

اژدها توپ Z فصل 66
اژدها توپ Z فصل 66
بله ، اکنون گیاهخواری واضح است ، او نمی داند کاکاروت چه آموزش هایی را پشت سر خواهد گذاشت ، اما به خوبی می تواند تولد سوپر سایان باشد ، آن افسانه ، کسی است که هر هزار سال در مسابقه جنگجو ظاهر می شود. آیا این درست است؟ در قسمت های بعدی خواهیم فهمید.  

اژدها توپ Z فصل 66
اژدها توپ Z فصل 66
CURIOSITIES!
1- Bulma ارتباط با غری از طریق رادیو ماکرو. مادر گوهان احساس بدی دارد و با بهره گیری از این واقعیت که در خانه دکتر کوتاه است ، از رادیو برای برقراری ارتباط با او استفاده می کند.  

اژدها توپ Z فصل 66
2- به Goku دارای فقط 5000 واحد مبارزه با زمانی که آن را در Namek زمین، به عنوان تایید Scouters Burter و Jeice ( به عنوان اگر آن را مهم در حداقل).  

اژدها توپ Z فصل 66
3- جهت و داستان فیلم قسمت خیلی بهتر از اجرای هنر اوست ، و ما را به عنوان چاپ های کنجکاو به عنوان نمای اول شخص پاهای گوکو هنگام پرواز یا سایه اش از طریق پنجره کشتی خود ، قبل از ترک ما قرار می دهد. به سطح  

اژدها توپ Z فصل 66
نظر شما درباره این قسمت 66 از Dragon Ball Z چیست؟ آیا آن را به خاطر آوردی یا فکر کردی که بهتر است؟ فردا با تحویل جدید Z در کنسول های Hobby برمی گردیم ! کای، کای !
دسته ها :
دوشنبه بیست و نهم 7 1398
X