دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 4153
تعداد نوشته ها : 12
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
محمد رضا ربيعي نژاد
اظهار نظر کنید
ما نظر خود را در مورد The Sinking City on Nintendo Switch ارائه می دهیم ، نسخه جدیدی از بازی که پس از طی PS4 ، Xbox One و PC به هیبرید Nintendo می رسد. ماجراجویی جالب و مبتنی بر کار HP Lovecraft با رویکرد جالب در تحقیق ، اما ... آیا ارزش آن در Nintendo Switch است؟ آیا نسخه ارزشمندی است؟ بیایید آن را ببینید.

HP Lovecraft شاید یکی از نویسندگان پراکنده در اوایل قرن بیستم بود. کارهای او با ترسیم سناریوهای بین گیج کننده و وحشتناک مشخص می شد و حالا تیم Frogwares (سازندگان شرلوک هولمز: دختر شیطان )  و BigBen Interactive تصمیم گرفته اند که این اقتباس از کار خود را به نینتندو سوئیچ دهند .

به یاد بیاورید که همین عنوان پیش از این در تاریخ 27 ژوئن در PS4 ، Xbox One و PC منتشر شده بود و  می توانید به تجزیه و تحلیل آن زمان نگاهی بیندازید . در این تحلیل از The Sinking City for Nintendo Switch  به جنبه فنی پورت و تفاوت های احتمالی موجود در این نسخه از ماجراجویی ترسناک می پردازیم. آیا می توانیم هر کجا که برویم احساس ترس کنیم؟


مشکلات ذخیره سازی را تغییر دهید؟ ظرفیت خود را با این کارت حافظه microSD 128 گیگابایتی گسترش دهید

نمی دانم وحشتناک است ، اما شاید جالب باشد. به خصوص اگر از طرفداران Lovecraft هستید. ما در گذشته شاهد بسیاری از عناوین بوده ایم که از افسانه های Cthulhu الهام گرفته شده اند و بیشتر آنها ما را با ذائقه تلخی باز کرده اند. تطبیق ذات یک گلچین مانند نویسنده آمریکایی کار ساده ای نیست و این شهر در حال غرق شدن یک بار دیگر ما را نشان می دهد.

مکانیک جالب ، جنگ دست و پا چلفتی
در این عنوان جدید با یکی از بسیاری از بازی های ویدئویی کارآگاهی روبرو خواهیم شد که می توانیم در بازار از آن لذت ببریم اما این بار با تمرکز از یک دیدگاه وحشتناک. ما قبلاً به مکانیک هایی عادت کرده ایم که به نظر می رسد به عنوان ردیابی مسیر در "حالت کارآگاه" (که در این مورد قدرت های ویژه شخصیت اصلی است) ایجاد شده است که قبلاً در عناوینی همچون Witcher 3 ، Thief ، Tomb Raider نیز مشاهده کرده ایم. یا حماسه بتمن Rocksteady Studios .

Sinking City برای نینتندو سوئیچ
در این حالت ، ما به دیدن این مکانیک به این صورت استفاده می شویم ، اگرچه آنها نوار سلامتی را اضافه می کنند (چیزی که قبلاً در بازی های دیگری مانند Eternal Darkness دیده ایم). این سیستم ساده است ، اگر به طور مداوم از حالت کارآگاه سوءاستفاده کنید ، میله را پایین می آورید و بنابراین ، تهدیداتی را مشاهده می کنید که ممکن است به شما آسیب برساند.

چیزی که قبلاً می توانستیم در بازی هایی مانند Don´t Starve شاهد آن باشیم اگر طبق آنچه انجام نمی دادیم و این می تواند در طولانی مدت یک مشکل بزرگ باشد ، اگرچه در این مورد شهر سینکینگ آن را به شکلی پیاده سازی می کند که مانعی نخواهد شد ، زیرا نوار بسیار آرام پایین می رود. در واقع ، ما باید چند دقیقه صبر کنیم تا آن را به زمین بیاندازیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است ، زیرا این عمل هرگز به طور ناخواسته اتفاق نیفتاده است.

Sinking City برای نینتندو سوئیچ
مکانیک کنجکاو دیگری که به این حالت کارآگاهی اضافه می کند ، راهی است که می توانیم به نتیجه گیری برسیم. ما سرنخ هایی را جمع می کنیم ، اما ما باید کسانی باشیم که به نتیجه گیری برسند. ما مجبور خواهیم شد چندین واقعیت را در بخش "کاخ ذهن" بچرخانیم که می توانیم در این فهرست در پرونده جستجو کنیم تا پرونده مورد بررسی را حل کنیم.

Sinking City برای نینتندو سوئیچ
درمورد نبرد ، ممکن است یکی از بدترین نکات باشد. ما دو گزینه خواهیم داشت. سلاح گرم یا سلاح های غواصی. در اکثر موارد (یا حداقل در مورد من) به بیل متوسل می شویم که باید دشمن را با ضربات به پایان برسانیم ، زیرا علاوه بر داشتن مهمات کمی در دسترس ، سیستم شلیک به یک ناراحتی تبدیل می شود. بیش از یک مزیت.

تبدیل کمی ضعیف به نینتندو سوئیچ
در حالی که درست است که نسخه های PS4 ، Xbox One و PC نیز از عملکرد فنی خوبی برخوردار نبودند ، نسخه Nintendo Switch یک قدم جلوتر می رود ... به عقب. مدل سازی و انیمیشن ها قبلاً در نسخه های دسک تاپ ضعیف بودند ، اما به نظر می رسد که بافت ها به طور مستقیم در این نسخه از Switch ناپدید شده اند. با بهره گیری از مجموعه بازی های ویدئویی در یک محیط مرطوب ، تمام بافت ها با یک اثر روشن و آماده جایگزین می شوند.

Sinking City برای نینتندو سوئیچ
ما می توانیم درک کنیم که دستگاه نینتندو به ظرفیت گرافیکی سایر سیستم عامل ها نمی رسد ، اما این است که حتی بدون بافت به نظر می رسد بازی ویدئویی در بعضی مواقع با دشواری حرکت می کند ، گویی که به فکر بهینه سازی ظرفیت سخت افزار نبوده است ، همانطور که انجام شده است. در موارد دیگر (مانند Wolfenstein Youngblood ). سقوط فریم در ثانیه چیزی معمول تر از آن است که در بنادر دیگر مانند Crash Bandicoot N. Sane Trilogy یا Spyro Reignited Trilogy دیدیم ، که اخیراً در مورد آن صحبت کردیم.

تجزیه و تحلیل The Sinking City برای PS4 ، Xbox One و PC

علاوه بر این ، زمان بارگذاری بیش از حد طولانی است و بیشتر با در نظر گرفتن اینکه ما از جهانی باز صحبت می کنیم که وزن آن به اتمسفر می رسد که هدف از آن ایجاد بیشتر از جزئیات است و بنابراین ، باید سرعت بخشیدن به بار عملی باشد. این خصوصاً خونریزی است ، به عنوان مثال ، هر بار که بازی را شروع می کنیم: فقط در صفحه بارگیری است که باید مدتی صبر کنیم.

Sinking City برای نینتندو سوئیچ
انیمیشن ها و مدل سازی همانطور که گفتیم قبلاً در نسخه های قبلی ضعیف بودند ، بنابراین می توانید تصور کنید که The Sinking City در Nintendo Switch چه شکلی خواهد بود . این یکی دیگر از دلایلی است که ما برای ورود به جو Lovecraft مشکل داریم. علاوه بر این ، NPC هایی که در خیابان های جهان می یابیم مانند روبات ها احساس می کنند (که در واقع همه آنها واقعاً هستند) و در هر زمان به شرکت انتقال نمی دهند.

نسخه ضعیف اما کنجکاو
ما در این عنوان شکستهای زیادی پیدا کرده ایم (و در نسخه Nintendo Switch) اما هنوز هم این تحویل با الهام از اسطوره های Cthulhu می تواند یک میان وعده خوب برای سفرهای طولانی بخصوص برای هر طرفدار کتاب باشد. اگر طرفدار داستانهای Lovecraft نیستید ، ممکن است این شهر سینکینگ گزینه خوبی نباشد.

Sinking City برای نینتندو سوئیچ
ما باید بر تعهد به ترکیب مکانیک های جالب توجه تأکید کنیم ، اما باید نواقصی را که این درگاه برای Switch (و به طور کلی عنوان) در نمایشگاه دارد ، روشن کنیم. نظر ما درباره The Sinking City for Nintendo Switch  این است که هنوز یک عنوان جالب توجه است ، اما اینکه در وضعیت فعلی خود ، بدون لکه بینی یا بهبود در دید ، شاید محتاط ترین کار این باشد که منتظر کاهش قیمت در یک فروش یا فروش باشید. ، تا زمانی که پیشنهاد شما از بین رفته باشد و شما بخش فنی را بیش از حد مهم نکنید. در غیر این صورت ، بهتر است دو بار فکر کنید ...
دسته ها :
دوشنبه بیست و نهم 7 1398
X