دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 4138
تعداد نوشته ها : 12
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
محمد رضا ربيعي نژاد
اظهار نظر کنید
امروز ، دوستان یکی از مهمترین سیستمهای پیشرو در سراسر جهان هستند. این نشان می دهد که لژیون فوق العاده طرفداران که همچنان از ماجراهای این گروه از دوستان نیویورک که امسال از اولین پخش خود 25 شاه بلوط روی آورده اند ، لذت می برند . در هابیکونسولاها طولانی و سخت در مورد این سریال ، حکایات آن ، کنجکاوی ها ، بهترین لحظه ها صحبت کرده ایم ... ما کل سریال را عملا جدا کرده ایم.


همچنین شاهد دیدار امسال دو بازیگر زن هستید که مجموعه فیلمبرداری را م، دوستان به اشتراک گذاشتند . و جنیفر اینیستون و ریس ویترسپون در سریال اپل تی وی + با عنوان نمایشگاه نمایش صبح بازگشت به روش پرده تمیز. در مصاحبه اخیر، یک روزنامه نگار دسترسی به هالیوود بازیگران پیشنهاد داد به یکی که از ظهر صحنه هایی را که م، دوستان در دو فصل فیلم برداری شده بود، نمایش دهند که ویترسپون نماینده خواهر ریچل، جیل گرین بود .

از ماه آزمایشی Amazon Prime Video لذت ببرید و بهترین سریال ها و فیلم ها را روی سیستم عامل بدست آورید ... رایگان!

این دو بازیگر دریغ نکردند که دوباره صحنه " شما نمی توانید راس " را به ما هدیه دهند ، هر دو أن م، که درباره شخصیت دیوید شویمر بحث می کنند . جای تعقیب است که بعد از مرجع سالها ، این دو بازیگر با داشتن مرز خطوطشان را به مهمانداری. ریس ویترسپون لحظه لحظه راز از طریق اینستاگرام به اشتراک بگذارید تا به شما که می رسد ویزیت بازدید کنندگان داود داست داسد ما می توانیم ببینیم که هر دو بازیگر زن در سری جدید Apple TV + روی پرده نمایش داده می شود.


انتظار در مورد فیلمهای DC بسیار تقسیم شده است. بسیاری از ما هنوز در مورد تجسم باورنکردنی جوکر که خواکین ققنوس مشخص شده است صحبت می کنیم . دیگران تماشای فیلم هایی که سال آینده به نمایش در خواهند آمد ، مانند پرندگان طعمه و رهایی خارق العاده هارلی کوین با از دست دادن مارگوت رابی شخصیت DC و Wonder Woman 1984 را دوباره به زندگی بازگردانده اند ، با بازگشت گال گادوت به عنوان Wonder Woman. در یک شرایط نوستالژیک اما بله ، هیچ کس فیلم سینمایی The Batman را از دست مت رو ریوز از دست نمی دهد ، اگرچه تا زمان آغاز نمایش آن هنوز باران زیادی خواهد بارید.


در مصاحبه اخیر با یاهو ، روت پاتینسون ، که مسئولیت حیات در تکرار جدیدی از بروس وین / بتمن را بر عهده خواهد داشت ، در مورد چگونگی تماشای لباس کت و شلوار فیلم Matt Reeves صحبت کرده است. اگرچه کت و شلوار بتمن هنوز تمام نشده است ، اما پتینسون قبلاً به نسخه های قبلی دسترسی داشته است و می گوید خوشحال است که چگونه او در این فیلم نگاه خواهد کرد. کت و شلوار بتمن یکی از جذابیت های جالب فیلم و به طور کلی شخصیت DC است .

اگر هنوز از ماه محاکمه HBO Spain که قبلاً گرفته اید لذت نبردید. یک ماه لذت بردن از بهترین سریال ها و فیلم های HBO Spain را به طور رایگان شروع کنید

در هر صورت ، بازیگران The Batman در هفته گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشتند. Zoe Kravitz به اتومبیل سوار شد تا در ابتدای هفته Catwoman در این فیلم زنده شود. پس از آن ، پل دانو نیز برای بازی در فیلم وارنر برای بازی Enigma در فیلم مت ریوز امضا کرد . البته بسیاری از نقش های برجسته هنوز از دست رفته اند و مطمئناً در هفته های آینده تعدادی از بازیگران بیشتر به بازیگران نهایی The Batman بپیوندند.

بتمن
آیا شما احساس می کنید می دانید که Bat-Suit رابرت پتینسون در فیلم جدید بتمن چه شکلی خواهد بود ؟



دسته ها :
دوشنبه بیست و نهم 7 1398
X