دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 4148
تعداد نوشته ها : 12
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
محمد رضا ربيعي نژاد
تجزیه و تحلیل Daemon X Machina ما را قبل از بازی wicks منحصر به فرد برای نینتندو سوئیچ با جزئیات بی شماری قرار می دهد که هواداران این ربات های رزمی غول پیکر را خوشحال می کند.

Kenichiro Tsukuda توسعه دهنده ای است که به دلیل فعالیتش در سری Armored Core ، با بازی روبات های غول پیکر غول پیکر مشهور است . به همین دلیل جای تعجب ندارد که وقتی Marvelous و Nintendo به او امکان توسعه بازی مانند Daemon X Machina را دادند که یک ادای احترام واقعی برای wicks است ، خود را به عنوان ماهی در آب یافت. همین مسئله را می توان در مورد Shoji Kawamori نیز گفت که روبات های سری انیمه ای مانند Patlabor یا Macross را طراحی کرده است . با هم ، آنها یک تیم عالی هستند که می توانند آخرین نسخه اختصاصی Nintendo Switch را به دست آورند.


Daemon X Machina در آینده ای نه چندان دور روی زمین قرار دارد. بعد از اینکه قطعه ای از ماه خاموش شد و روی سیاره ما سقوط کرد ، سطح این ماشین ها غول پیکر به نام های جاویدان ، هوش مصنوعی فاسد و احیا کننده (مزدورانی که ربات های رزمی را به نام آرسنال ها خلبان می کنند تحت سلطه قرار می گیرند). که آنها را "تازه کار" می نامند).

Daemon X Machina 9
ما ظاهر این خلبان را بطور آزاد ایجاد می کنیم ، اما حقیقت این است که اگر در اثر اصابت گلوله قرار گیریم ، فقط در بخش های آشیانه و هنگامی که چاره‌ای جز بیرون راندن نداریم ، خواهیم دید. زیرا لطف بازی در جنگیدن روی پشت ماشین ها است. خیلی زود به ما آرسنال اعزام می شویم و مأموریتی را شروع می کنیم که سرنوشت کره زمین به آن بستگی خواهد داشت.

نینتندو سوئیچ
این استدلال بین توالی های ویدئویی و گفت و گوهای متعدد بین مزدوران توسعه می یابد. این عناصر بسیاری را ترکیب می کند: Immortals ، یک منبع انرژی به نام Femto ، وجود Dominator و انگیزه های جناح های مختلف. می تواند تا حدودی گیج کننده باشد ، اما جالب است و ما را ترغیب می کند تا به جلو حرکت کنیم تا ببینیم تاریخ چگونه حل می شود (گاهی اوقات وارد هواپیمای متافیزیکی می شویم که کاملاً خوب عمل نمی کند). 

Daemon X Machina 5
یک آرسنال سفارشی بسازید
شما نمی توانید بدون اینکه آرسنال آماده شود ، بجنگید. و به این معنا ، گزینه های سفارشی سازی بسیار زیاد هستند و بر همه جنبه های این ربات تأثیر می گذارند . با توجه به ساختار دستگاه ، می توانیم بازوها ، سر ، صندوق عقب و پاها را بطور مستقل انتخاب کنیم. هر یک از آنها مقاومت محدودی دارند و انتخاب آنها بر تحرک ، ظرفیت حمل ، هدف و جنبه های کلی فتیله تأثیر می گذارد.

تجزیه و تحلیل daemon x machina 9
حتی جالب تر امکان انتخاب اسلحه ها (که بر اساس نوع مهمات طبقه بندی می شوند). یک آرسنال قادر است با هر دست از سلاح استفاده کند ، یک موشک موشک کمکی را روی شانه حمل کند و دو ذخیره بیشتر در هر یک از پیستون ها (در صورت عدم دستیابی به مهمات یا نیازهای ویژه ای در جنگ) داشته باشد. علاوه بر موارد اضافی ، می توانند شارژرهای پشتیبان ، مهار کننده های رادار یا شعله های آتش به عنوان "اقدامات متقابل" باشند.


انتخاب اسلحه به سبک هرکدام بستگی دارد. ما می توانیم از استقرار عکس های مسافت طولانی یا حتی سپر و شمشیر برای غوغا استفاده کنیم که برای همه طرفداران گوندام ، مکروس و سری دیگر از روبات های رزمی بیگانه نخواهد بود.

تجزیه و تحلیل daemon x machina 6
نسخه نمایشی چند نفره Daemon X Machina

در صورتی که همه این موارد کافی نباشد ، گزینه های بهبود نیز امکان اصلاح هر قطعه با ماژول ها را فراهم می کنند (برای مثال درصد خسارت یا دامنه را افزایش می دهند) و پردازنده مرکزی را تغییر دهید تا در یک نوع رویارویی تخصص پیدا کند. همه اینها در مورد گزینه های جنگی است ، اما می توانید از رنگ (الگویی برای کل دستگاه نیز استفاده کنید که با استفاده از آن باز می شویم) و برچسب ها را روی قسمت های مختلف بدن قرار دهید .


از آنجا که بسیاری از این طرح ها تنها پس از رسیدن به مأموریت ویژه در دسترس هستند ، حسی شبیه به خلبانان جنگ جهانی دوم است که سوء استفاده های خود را بر روی بدنه هواپیما ها (به خصوص در چند نفره) نقاشی کرده اند.


از طرف دیگر ، Outer (مزدوری که کشتی را خلبان می کند) می تواند ظاهر خود را در یک آزمایشگاه تغییر دهد . از آنجا که ما اعتبار کسب می کنیم ، می توانیم در اصلاح بدنی سرمایه گذاری کنیم که عملکرد شما و آرسنال را افزایش می دهد. با در نظر گرفتن تمامی این متغیرها ، سفارشی سازی تقریبا نامتناهی است و برای هر فن ژانر به یکی از جذابیت های عالی بازی تبدیل می شود. یک بخش تاکتیکی و یک بخش تصویری نیز وجود دارد.

تجزیه و تحلیل daemon x machina 5
از آنجا که با تمام مدتی که به ساخت و بهبود این روبات ها اختصاص می دهیم ، با توجه به امکان تغییر پاهای آنها و بازی با آنها در پس زمینه های مختلف ، "گاز گرفته ایم" تا بتوانیم بهترین تصاویر را در گالری بدست آوریم. وقتی کار خود را در آشیانه به پایان رساندیم ، می توانیم به سمت ماموریت ها حرکت کنیم.

Daemon X Machina Orbital Edition Limited

یک پیشرفت ساده ، یک کنترل پیچیده
میزان مأموریت هایی که در بازی در انتظار ما هستند بسیار زیاد است اما بسیار متنوع نیستند. در میان بیش از 45 مأموریت اصلی (که به محدوده دشواری از A تا E تقسیم می شود) مراحل اکتشاف ، اسکورت و از بین بردن هواپیماهای هوایی خصمانه و همچنین درگیری با سایر آرسنال ها را می یابیم. و سطح آزاد این طرح ها را با تغییراتی تکرار می کند. 27 مورد از این مأموریتهای جانبی وجود دارد که به ما کمک می کند اعتبار و تجهیزات اضافی کسب کنیم.

تجزیه و تحلیل daemon x machina 4
مدت زمان بازی در کل بیش از 20 ساعت است ، بدون اینکه کلیه تجهیزات تجهیزات ، برچسب ها یا الگوهای استتار موجود را بدست آورید. و ما دو فینال در دسترس داریم که بستگی به انتخاب ما بعد از پایان دادن به آخرین دشمن است.

تجزیه و تحلیل daemon x machina 8
مشکل این است که مبارزه کاملاً آشوب آور است . صفحه نمایش به سرعت پر شده از اهداف ، نشانگرها ، عکس ها و انفجارها ، و دشوار است که بتوانید روی هدف اولویت ، موقعیت ما روی نقشه یا مهمات ، فمتو ، شاخص های انرژی و مقاومت متمرکز شوید. این در سطح اول چندان مهم نیست ، اما وقتی اوضاع دشوار می شود ...


آنچه برجسته و درخشان است ، درگیری ها علیه Colosal Immortals ، مجموعه ای از ماشین های غول پیکر ، با طراحی حیوانات است که برای افشای نقاط ضعف خود نیاز به استفاده از راهکارهای ویژه (تله ، استفاده از زمین ، تنظیمات ویژه آرسنال) دارد. فرومایه باشید اگر طراحی فتیله ها یکی از موفقیت های بزرگ بازی است ، این دشمنان نهایی از این عقب عقب نمی مانند. 

تجزیه و تحلیل daemon x machina 7
کنترل به یک تمرین هماهنگی کامل توسط بازیکن نیاز دارد. ما اغلب خودمان را در حال رانندگی در همان زمان آرسنال (جابجایی و ارتفاع پرواز) می بینیم که این دوربین سه ماشه را برای سه سلاح متفاوت و دیگری را به طفره می اندازد ... اگر مجبور شویم اسلحه را عوض کنیم زیرا مهمات را خاموش کرده ایم ، شرط لازم برای فرمان حتی بیشتر است به ویژه توصیه می شود که آن را در حالت تلویزیون با ریموت Pro بازی کنید.

در حقیقت ، این یکی از معدود بازی هایی است که دارای شادی خاص است (به طور مستقل فروخته می شود و توسط Hori ساخته می شود) طراحی شده است تا بتواند عملکرد را از بازی در حالت قابل حمل بدست آورد و این دو محرک اضافی است که ما می توانیم "دروغ".

تجزیه و تحلیل daemon x machina 3
این بازی برای 4 بازیکن (هر دو محلی با چندین کنسول و آنلاین) دارای یک حالت مشترک است که می توانیم از آشیانه انتخاب کنیم. این احتمال که هرکدام پیکربندی آرسنال خود را با در نظر گرفتن موارد دیگران تنظیم کند ، یک عنصر استراتژی اضافی است ، اگرچه پیش از این مشخص شده است که "وقتی عکس ها شروع می شوند ، برنامه ها به پایان می رسد".

بهترین بازی های Nintendo Switch

تکنیک فراز و نشیب
جنبه بصری Daemon X Machina از ساخت و سازهای حیرت آور برجسته است. آنها مدل های تلطیف شده ای هستند که با هر یک از تغییراتی که ما برای آنها اعمال می کنیم تغییر می کنند. و همین مسئله را می توان در مورد جاودانگی عظیم ، که به چشم ما بسیار چشمگیر است ، گفت.

Daemon X Machina 3
با این حال ، سناریوها خالی به نظر می رسند ، فاصله کمی نقاشی وجود دارد و با وجود برخی از عناصر تخریب پذیر ، فاقد جزئیات هستند. در این میان موسیقی متن فیلم قابل توجه است و شامل برخی از مضامین صوتی است که باعث افزایش لحن کلی می شود.


هم در حالت تلویزیون (در حوض) و هم در حالت قابل حمل ، بازی بهینه شده است (بجز عارضه در طرح کنترل). و دنباله های سبک انیمه ، با طراحی شخصیت های Yuzuke Koziaki ، کاملاً برآورده می شوند.

تجزیه و تحلیل ماشین آلات Daemon X
Daemon X Machina از بسیاری جهات نامنظم است . کنترل گیج کننده است ، مأموریت ها تکرار می شوند و از نظر فنی حتی فراز و نشیب بیشتری نیز دارند. استدلال پیچیده است و کشش نهایی بسیار تکراری و "ضد آب و هوایی" است. با این وجود ، ما جنبه استراتژیک هم از نظر شخصی سازی آرسنال و هم از جنگ خود را دوست داریم. برای دوستداران این ربات های غول پیکر ، این یک درمان است که با آستین های بی شماری و انیمه ها روی فتیله ها ادای احترام می کند.

رتبه بندی

دسته ها :
دوشنبه بیست و نهم 7 1398
X